Współpraca

Chcesz zapewnić sobie miejsce w pojedynczym odcinku MałySEO Newslettera? A może interesuje Cię soczysty artykuł, w którym wspomniane lub opisane zostaną twoje usługi lub produkty?

Jeżeli robisz naprawdę dobry content związany z SEO, istnieje olbrzymia szansa, że uzyskasz to organicznie. To proste, po prostu regularnie dzielę się z czytelniczkami i czytelnikami czymś, co ma szansę ubogacić ich wiedzę i umiejętności. Osoby subskrybujące MałySEO Newsletter doskonale to wiedzą!

Nie zawsze znajduję jednak czas, aby przyjrzeć się pewnym aspektom pracy specjalistek i specjalistów SEO. Fajne oferty pracy z widełkami (bez nich bym nie polecił) wymagają pewnego researchu. Nowe narzędzia SEO lub świeże opcje w dobrze już znanych trzeba sprawdzić przed poleceniem chociażby pobieżnie, co również wymaga zaangażowania.

Cennik

Jeżeli zależy Ci, abym padający zazwyczaj dość losowo focus ukierunkował na twoje treści lub produkty, odzywaj się do mnie na Linkedinie lub napisz na kontakt[at]michalmalysa.pl. Koszt płatnej współpracy jest następujący:

  • 400 zł + VAT — poświęcony twoim produktom lub usługom nagłówek z treścią w pojedynczym odcinku MałySEO Newslettera.
  • 1200 zł + VAT — poświęcone twoim produktom lub usługom nagłówki w czterech kolejnych odcinkach MałySEO Newslettera.
  • 3000 zł + VAT — placement pod leadem w każdym odcinku MałySEO Newslettera przez 12 kolejnych odcinków
  • X zł + VAT — mój artykuł na twoim blogu firmowym (listę dostępnych tematów z cennikiem znajdziesz w pliku Google Sheets).

Oczywiście warunkiem koniecznym jest to, aby produkty lub usługi były cenne dla specjalistek i specjalistów SEO. Innych swoim nazwiskiem nie firmuję 🙂

Aktualne statystyki MałySEO Newslettera

Jako że zależy mi na względnej transparentności, statystyki związane z liczbą subskrybentek i subskrybentów oraz open rate zawsze będą publiczne. Na chwilę obecną (październik 2024) MałySEO Newsletter subskrybuje 432 czytelniczek i czytelników, do których docierają wiadomości, a kolejne odcinki otwiera zazwyczaj więcej niż 50% subskrybujących.

Przykładowe formy współpracy

Jako że nie jestem obecnie najmocniejszym graczem w social media, cztery główne formy współpracy, które mogą zaoferować w ramach MałySEO Newslettera to:

  • Poświęcony twojemu produktowi lub usłudze wpis w konkretnym odcinku MałySEO Newslettera, który może wyglądać na przykład tak:


  • Poświęcone twoim produktom lub usługom nagłówki w czterech kolejnych odcinkach MałySEO Newslettera, które mogą wyglądać na przykład tak:
Format współpracy w ramach MałySEO Newslettera
  • Placement pod leadem w czterech kolejnych odcinkach MałySEO Newslettera, który może wyglądać na przykład tak (treść oczywiście do negocjacji):
  • Artykuł na twojej stronie, w którym w charakterystycznym dla siebie stylu opiszę jeden z wybranych tematów dotyczących SEO. Wycena zależy od poruszanego tematu i planowanych rozmiarów tekstu. Doskonałym przykładem jest tutaj wpis z bloga Semboat o linkowaniu wewnętrznym:

    Wpis z bloga Semboat na temat linkowania wewnętrznego
  • Oczywiście nie może zabraknąć w tym miejscu wspomnienia o niestandardowych formach współpracy, ale na chwilę obecną prawdopodobnie nie jestem w stanie zaoferować nic wartościowego, co mogłoby wykroczyć poza wymienione powyżej działania. Ale próbować zawsze warto 😉