Współpraca

Chcesz zapewnić sobie miejsce w pojedynczym odcinku MałySEO Newslettera? A może interesuje Cię soczysty artykuł, w którym wspomniane lub opisane zostaną twoje usługi lub produkty?

Jeżeli robisz naprawdę dobry content związany z SEO, istnieje olbrzymia szansa, że uzyskasz to organicznie. To proste, po prostu regularnie dzielę się z czytelniczkami i czytelnikami czymś, co ma szansę ubogacić ich wiedzę i umiejętności. Osoby subskrybujące MałySEO Newsletter doskonale to wiedzą!

Nie zawsze znajduję jednak czas, aby przyjrzeć się pewnym aspektom pracy specjalistek i specjalistów SEO. Fajne oferty pracy z widełkami (bez nich bym nie polecił) wymagają pewnego researchu. Nowe narzędzia SEO lub świeże opcje w dobrze już znanych trzeba sprawdzić przed poleceniem chociażby pobieżnie, co również wymaga zaangażowania.

Cennik

Jeżeli zależy Ci, abym padający zazwyczaj dość losowo focus ukierunkował na twoje treści lub produkty, odzywaj się do mnie na Linkedinie. Koszt płatnej współpracy jest następujący:

  • 400 zł + VAT — poświęcony twoim produktom lub usługom nagłówek z treścią w pojedynczym odcinku MałySEO Newslettera.
  • 1200 zł + VAT — poświęcone twoim produktom lub usługom nagłówki w czterech kolejnych odcinkach MałySEO Newslettera.
  • 1500 zł + VAT — placement pod leadem w każdym odcinku MałySEO Newslettera przez cztery kolejne odcinki [ZAREZERWOWANE DO KOŃCA 2024 ROKU]
  • 2000 zł + VAT — przepotężny wpis na blogu poświęcony twoim produktom lub usługom, który nie tylko będzie promowany w kilku kolejnych odcinkach MałySEO Newslettera, ale ponadto ma dużą szansę roznieść się w branży SEO.

Oczywiście warunkiem koniecznym jest to, aby produkty lub usługi były cenne dla specjalistek i specjalistów SEO. Innych swoim nazwiskiem nie firmuję 🙂

Aktualne statystyki MałySEO Newslettera

Jako że zależy mi na względnej transparentności, statystyki związane z liczbą subskrybentów oraz open rate zawsze będą publiczne. Na chwilę obecną (czerwiec 2024) MałySEO Newsletter subskrybuje 343 użytkowniczek i użytkowników, do których docierają wiadomości, a kolejne odcinki otwiera zawsze więcej niż 50% subskrybentów.

statystyki subskrybentów MałySEO Newslettera
statystyki open rate MałySEO Newslettera

Przykładowe formy współpracy

Jako że nie jestem obecnie najmocniejszym graczem w social media, trzy główne formy współpracy, które mogą zaoferować w ramach MałySEO Newslettera to:

  • Poświęcone twoim produktom lub usługom nagłówki w czterech kolejnych odcinkach MałySEO Newslettera, które mogą wyglądać na przykład tak:
Format współpracy w ramach MałySEO Newslettera
  • Placement pod leadem w czterech kolejnych odcinkach MałySEO Newslettera, który może wyglądać na przykład tak (treść oczywiście do negocjacji):
  • Przepotężny wpis na blogu poświęcony twoim produktom lub usługom. W tym przypadku nie mam przykładu realizacji na przykładzie MałySEO, ale chociażby po wpisie na temat Search Generative Experience doskonale widać, jak wysokiej jakości artykułu możesz się spodziewać.
  • Oczywiście nie może zabraknąć w tym miejscu wspomnienia o niestandardowych formach współpracy, ale na chwilę obecną prawdopodobnie nie jestem w stanie zaoferować nic wartościowego, co mogłoby wykroczyć poza wymienione powyżej działania. Ale próbować zawsze warto 😉